четвъртък, 16 февруари 2012 г.

Моята лична равносметка за 2011 година


През 2011 година нямаше големи пътувания, натрупах някой и друг километър в "бордовия" ми компютър с ходене до Холандия, Грузия, няколко пъти Гърция, мъничко Румъния, два пъти Франция и всичко останало в страната.

През 2011 година се случиха доста сериозни неща - счупих си ръката, смених колата, удари ни гръм, изнесох се на квартира, продадох си планинското колело, купих си пистово колело и други по-лични работи.

Сумарно съм изминал около 29 535 км., което е с около 14 005 км. по-малко от 2010 г., с 528 км. по-малко от 2009 г. и с почти 24 215 км. по-малко от 2008 г. В таблицата не съм включвал крайградски пътувания и други дребни разходки.

В таблицата се виждат различните направления, по които съм се придвижвал, като през тази година уикендите в Столицата са около половината през годината, което се дължи на тенденцията ми към забавяне на оборотите, но основно през преходните месеци, където реално няма много много какво да се прави.

От летене със самолет съм натрупал около 3 740 кг. въглеродни емисии, които съм компенсирал с различни природозащитни дейности, ежедневни икономии на енергия и засаждане на малки дървета и храсти, ограничено използване на полиетиленови торби, заменени с многократни платнени торби, избягване на употребата на пластмасови чаши и чинии, заменени с метални, изключване на всякакви консуматори от ел. мрежа, когато не се използват, ходене пеша, вместо използване на МПС, ползване на градски транспорт вместо ползване на МПС, каране на колело и други.

Личният ми блог е с намалял брой публикации през 2011 година, както и публикациите ми във Фейсбук са намаляли. Броя на качените снимки е също с намаляващи темпове спрямо минали години. В блога през 2011 година са влезнали 15 514 потребители, което е с 28,29 % по-малко от 2010 година. 

Ето я и кратката извадка на моите пътувания през 2011 година, като дадените разстояния са в километри.




Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...