неделя, 25 октомври 2009 г.

Партита по повод рождения ми ден

Тази година празненствата по повод рождения ми ден започнаха още от петък със сбирка на Алеко, 7 човека, сготвихме си салатки, кебапчета и кюфтета, едни картофи изпържихме, но гладниците ги изядоха за нула време, още преди да сме седнали на масата. Отворихме едната домашна ракия, около литър, разреждахме с водичка от планината. Стана хубав купон, а на планината температурата не бе никак ниска за сезоана - около 8С. На сутринта се оправихме до към 10:00 ч. и потеглихме към София, за да се включим в инициативата "350" за борба с измененията в климата.

Вечерта в "Бар на края на вселената", с начален час на сбирката 20:30 ч., се събрахме полека. В крайна сметка се събрахме общо 50 души, 60% бяха сложили белите дрешки, стана много приятно и весело. Откарахме до към 4:00 ч. по новото време.

Искам да кажа голямо МЕРСИ на всичките приятели, близки и далечни, тези на които им пука за мен и на тези на които не чак толкоз, на тези които дойдоха и на тези които не можаха, дори на тези, които не искаха да дойдат...

Някои сигурно са били възпрепятствани от по-важен ангажимент, човек или случка, липса на настроение или желание, други може би са били болни и не са се увствали добре за да ходят на рожден ден... Но нека всички знаят, че аз не съм се обидил на никой и вие най добре сте си преценили обстоятелствата и сте взели правилното решение.

На блога по долу има линк към всичките снимки с добро качество, както и списъка с това, което съм получил като подаръци. Ако не се успяли да поднесете подаръка си, винаги съм на разположение.

Надявам се че следващата ни среща ще е преди 24.10.2010 г., когато се оформя една кръгла годишнина, затова имайте предвид че партито ще започне на 23ти в 21:30 ч., като за сега не мисля да сменям мястото на събитието!

А до тогава предстоят рождените дни на всички вас, така че партита ще има!

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...