сряда, 24 декември 2008 г.

През деня на "Бъдни вечер"

Различно от плана ми за деня, оказа се че трябва да се кача до Алеко да поправя новото казанче на кафето на Петко, защото кой ли не се опитал да го поправи и не успял. Много се разочаровах, защото бях намислил да ходя до Горица, но уви!

Все пак всяко зло за добро...

След лекия сняг в София, запалихе колата и айде в планината. Пътя бе слаго опесъжен, без много заледявания, но изцяло снежен. Пристигнхме към обяд на Алеко и температурата бе около -11С, като имаше доста облаци и малко мъгла. Аз реших да използвам момента и си пробвах снегоходките за около 10 минути. Много съм доволен, моделът им е TSL 325 Escape. В кафето нещата са към края и скоро ще ядем кебапчета... казанчето бе излекуевано за 15 минути, та дори и други дреболии оправихме. На слизане от горе реших да изпробвам веригите за колата, но сложих само задните. Много добре се държи колата с вериги.

Към 17:00 ч. се прибрахме до нас, преоблякох се и отидох в бащата, където сестра ми вече бе на масата и заедно с баба ми се събрахме и похапнахме от посната трапеза. След това отидох до Светльо да взема МР3 плеъра за пътуването и пълномощното за колата, което той бе взел от агенцията за легализация. Там ме изненада майка му и заседнахме за половин час на маса, после се отбих и до Мирослав, точно си бе дошъл от Германия, но там не се поддадох на поканата за гощавка и за нула време се ометох. В къщи в 21:00 ч. ме чакаха на масата вече.

След полунощ започнах да си оправям багажа за пътуването... Ужас...

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...