неделя, 17 февруари 2008 г.

"Да отидеш до Рим и да не видиш Папата"

"Да отидеш до Рим и да не видиш Папата" - колкото и странно да звучи, това всеки му познато словосъчетание, за добро или за лошо, се случи и с мен. Тъй като връщането ми бе рано в неделя, не можах да съм на неделната меса на площад Свети Петър във Ватикана, за да мога и аз, аджеба, да видя Папа Бенедикт XVI.

Още с пристигането си в сряда, рано сутринта се отправих към хостела, за да си оставя багажа и да се отдам да туризъм. В 10:00 ч. бях във Ватикана, разгледах базиликата "Свети Петър", "Купола", влизах в музеите и "Сикстинската капела" - тук се извършва избор на папа, дори има комин, а когато от него излезе пушек, значи папата е избран.

Денят бързо се изниза, аз поразгледах и други интересни места и се прибрах да се понаспя за следващия ден.

Четвъртъка в програмата бях предвидил "Колизеума", "Палатино" и фонтанът "Ди Треви", като дори успях да видя и доста непредвидени места. Ходих до едни катакомби, разходих се в най-големия им градски парк и т.н.

В петък вече почнаха да пристигат другите, събрахме се и вечеряхме в центъра. Возих се на кола, в едни тесни улички и паркирането е цяло предизвикателство, няма нищо общо със София. ;-)

Събота сутринта имахме акция по повод годишнината от подписването на протокола от Киото, специален гост беше министъра на екологията, който е от Зелената партия там. След това срещата ни продължи до 23:00 ч.

Неделя излетях в 6:00 ч.

Ватикана 1 - тук.
Ватикана 2 - тук.
Колизеума - тук.

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...