четвъртък, 21 май 2009 г.

В час по руски в НПМГ... десет години по-късно

Както се бяхме уговорили с Мони, пристигнах в гимназията за шестия час. Преди часа се срещнах с учителките ни по история, математика, английски и рисуване. Поканих ги за събирането на випуска и те много силно се зарадваха. Уговорих ги да се свържат с учителите, които вече не преподават.

Най- хубавия момент бе влизането ми в час по руски език с 9 клас, разбира се воден от г-жа Чакърова. Мони беше споменала на Г-жата, че я чака изненада и аз влизам в стаята, Чакърова седи на стола и ме гледа, Галя ме води към нея, тя ме гледа в очите и вика, чакай Галче, подсети ме, Галя вика от моя клас бе г-жо и аз викам с О е името ми, и изведнъж Чакърова ме хваща за рамото, обръща се към учениците и казва: "Това е Оги, беше отличник, седеше ей на това място (сочи първия чин) и от него съм научила едно важно нещо... питам го аз, какво е първото нещо, което правиш на рождения ден на мама и Оги казва, поднасям букет цветя". Как го помни това нещо, предвид, че аз съм го забравил, макар че е факт, не знам, но направо щях да се разплача. Щях също да се разплача когато чух училищния звънец в коридора.

По време на часа госпожа Чакърова посвети две песни на мен, супер много мило ми стана...

Катюша

Ваше благородие госпожа чужбина

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...