петък, 4 юли 2008 г.

Рожден ден на Мария в клуб Соло

Началото на партито бе обявено за 23:30 ч., но аз се позабавих в къщи и стигнах към полунощ. С влизането си на входа бях запитан дали аз съм от фотографите, че ме чакали, но аз ги разочаровах с отрицателен отговор, даже охраната ме предупреди да не снимам танцьорките. :-)

Вельо беше вече на бойното поле, седнал на местата с джин в ръка, взех си и аз един джин за наздраве и продължихме да очакваме рожденичката, която в поройния дъжд бе аседнала някаде в центъра на София в очакване някой да я вземе с кола до Соло.

Най-накрая към 0:40 ч. Мария се появи с Марина и други хора, сравнително сухи и с много настроение. Започнахме една бутилка водка зелен "Собиески" и наздраве, наздраве... откарахме до към 3:00 ч., като хората почнаха да оредяват полека.

Имаше разни фотографи от tilllate.com, които само обикаляха и снимаха хората постоянно.

Рожденичката в танцова стъпка

Клуб "Соло" в експлоатация :-)

С Мария и Марина

Замислен за морето и сините вълни

1 коментар:

Анонимен каза...

Kanami sang imo blog. Daw spaghetti.

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...