вторник, 1 януари 2008 г.

Новогодишно празненство в Княжево

Без много подготовка от моя страна, предварителни приготовления и нерви, бяхме решили, че ще посрещаме новата година на вилата на Марина в Княжево. За сметка на моето спокойствие, Чавдар и Стефан бяха напазарували в МЕТРО, подготвили софрата и всички дреболии, което бе един от ключовите моменти в цялата организация на празника. В 18:00 ч. се срещнахме на последната спирка на трамвай 5, 2 коли нагоре, аз, Чавдар и Вельо пеша нагоре. Малко се позагубихме, аз веднъж бях ходил и то пак по тъмно, та се наложи да си подвикваме с Марина в махалата докато се намерим.

В къщата както се очакваше температурите бяха около 0С, започна се подготовка за запалване на печки, събиране и цепене на дърва, почистване и подготовка на масата. С Чавдар се хванахме навън да оправяме огнището, подготвяне на скарата и месото за печене. Другите вътре се бяха увили, кой с каквото може и чакаха да се позатопли и съответно да дойде мръвката. Почнахме да мятаме пържолите и пилешките крилца, от време на време ги пробвахме как са на вкус и пийвахме по малко ракийка за настроение. Към 22:15 ч. всичко беше готово и с внасянето на тенджерата с мръвката раздвижи всички вътре, настана голяма радост и всички започнаха да наблягат на хапването, че после да може и на пийването.

С наближаването на дванайсетия час хората започнаха още повече да се оживяват и да зачервяват бузки. ;-) На връх нова година, както подобава пихме по едно шампанско, запалихме бенгалските огньове и нападнахме баницата с късмети. На мен ми се падна пътуване в чужбина и се надявам да се сбъдне, но пътуване извън Европа.

Аз тъй като бях малко уморен и бях един от първите, които се оправиха към леглото. В спалнята температурата бе около 8-10 С, при условие, че бяхме включили печка, добре че си носех спалния чувал и имаше родопско одеяло, бях се облякъл добре и това ме спаси от студа.

На сутринта всички поспаха до към 11:00 ч., бяха се сгушили като мишоци на топло, Чавдар и Теодор като стари скаути, в стаята на горния етаж, на 4-5 С спяха като къпани. Похапнахме новогодишно, почистихме и заедно с Марина и Чавдар решихме да се поразходим до Белята вода, като останалите си тръгнаха с колите надолу към София.

Нова година нов късмет!

С Чавдар сме огняри и приготвяме скарата

Ето какво сме наготвили на гладните

С Марина нещо обсъждаме

Част от колектива

Честита нова годинаааа...

Всички заедно викаме за Дядо Мраз


Повече снимки тук.

1 коментар:

Анонимен каза...

hahahahaha :)
az li4no mn se zabavlqvah na tozi ti razkaz... osobeno kato si go predstavih v realno vreme :) lol :) mn pozdravi i celuvki ot men :) veselo

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...