неделя, 4 ноември 2007 г.

Рожден ден на Стефан

За подарък бяхме решили да вземем челник, но тъй като в петък нямах късмет да го купя, оставих купуването за събота. Аз пък взех че се успах до 16:00ч. Случайно открих че има нов магазин "Стената" в близост до нас и се успокоих. Взех колелото и в 18:05 ч. бях пред магазина, като преди това на сайта видях, че работят до 19:00 ч. За мой късмет се оказа, че магазина за първи път работи в събота и то едва до 18:00 ч. Хванах хората на вратата и успях да купя челника.

Аз, Стефан и Ира се откарахме с колата до апартамента в Дървеница, където беше партито. Светльо дойде със закъснение и към 23:59 ч. се събрахме в кръг и рожденика Стефчо го подхвърлихме 26 пъти – точно на толкоз години стана в 0:00 ч. Към 1:30 ч. решихме да се раздвижим и някои тръгнаха към клуб „Кампионе”, други си тръгнаха, като и аз бях един от тръгналите си.

Айде наздравеее!!!

Аз и г-н рожденка

Аз, Стефчо и Чавдарчо

Това аз ли съм?!

Още малко снимки тук.

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...