сряда, 18 януари 2012 г.

Благотворителен концерт в полза на дечица, загубили майките си при раждания


Здравейте приятели,

С мен се свърза отчаян несбъднат баща, известен потребител в бгмамма - "CI". Моля да разпространите писмото ми, с цитат от него или без.

"Здравейте, пиша тук от 2 години, никога не съм заблудил никого и мисля, съм помогнал на много от вас да разберат какво е козметика и да си изберат добрия за тях продукт. Аз съм успял човек, завършил съм докторантура в Германия и се върнах преди повече от 7 години в България. 
Обаче уви, миналата година загубих своите близнаци. Не бяха ин-витро, за протокола.

Но миналото е едно, а сега:

На 21 януари, събота, от 18 ч. в Зала 1 на НДК, организираме благотворителен концерт в полза на дечица, загубили майките си при раждания.

Билетите са от 25 лв (за двама, на първи балкон), 6 и 8 лв (партер), деца до 14 г. безплатно с придружител. Билети на касите на Тикетпро и он-лайн пак при тях.

Всичките средства ще се заделят под форма на месечни стипендии за 8 деца. Елате, забавлявайте се на концерта, а вашите пари ще помогнат на тези сирачета, които ще знаят майка си само от снимки.

С участието на: Калин Вельов, Дани Милев, Нели Петкова, Десислава, Камелия, Таня Боева, детски хорове "Бон-Бон" и "Пим-Пам", танцов ансабъл "Боговица", Рафи, Поли Генова и други"

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...