27 април 2011

Това не е моят глас...

Сблъсках се с отделът за обслужване на клиенти на мобилния оператор с червеното лого... вярвам, че се сещате за кой става дума. Ставаше въпрос за един проблем със скоростта на интерента ми. който идва от една от фирмите, наскоро закупени от мобилния оператор.

Обадих се на *88, където се наложи да почакам около 20 минути да ми вдигне оператор, следе което се свързах, поговорих и ме прехвърлиха на друг оператор, който ме изслуша и ме прехвърли на трети оператор... 

От там се оказа, че ще ме прехвърлят към сътрудник от техническия отдел на фирмата, която обслужва фиксирания интернет...

От там проведохме разговор, след който аз трябваше да следвам определени стъпки, да изключа рутера, компютъра, захранването, още малко и хладилника щаха да ми кажат да спра, че да се освободи системата от всякакви импулси и след малко пак да си говорим.

Потърсиха ме след 10 минути и проведохме 17 минутен разговор, за да изследваме източника на проблема... И в крайна сметка ми предложиха да изпратят техник... или ми казаха да си купя нов рутер, че този не можел да поеме повече от това, което постигам до сега...

Еми загубих си един час, за да решим един малък технически казус...

Това не е моят глас...
Публикуване на коментар