четвъртък, 13 май 2010 г.

Аз не искам да съм виновен

Кампания против тютюнопушенето и за намаляване на рисковете за заболеваемост от рак на белия дроб

 
Пуша и искам да се откажа, но всички ме карат да се чувствам виновен,
  • че създавам риск за здравето си,
  • че създавам риск за здравето на хората около мен,
  • че преча на обществото.
 
Тази вина ме приближава повече до цигарите.
Знам, че рискувам живота си и искам да променя това.
Не искам да съм виновен…
 
Направи свободен избор, като се информираш без страх и вина за всички рискове.
 
  • Забрави за вината и вземи своето решение:
  • да запазиш външния си вид
  • да намалиш рисковете за здравето си
  • да намалиш рисковете за здравето на своите близки.

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...