понеделник, 26 април 2010 г.

Трети рафтинг сезон

Очевидно е, че рафтинга ми става любимо занимание в преходните пролетни месеци, между ски сезона и сезона на летните забавления и атракции. За трета поредна година в периода на високите води на р. Струма се пускаме с приятели. Този път успях да организирам почти двайсет от тях, като в крайна сметка се оказа, че предходната година сме били на точно същата дата.

В групата бяхме само трима човека, които се бяха качвали преди на лодка в бързи води, всички останали бяха начинаещи...

Първия етап беше в спокойните води на долната част на трасето, където тренирахме командите, с които опитният ни инструктор Асен ни направлява. След това течението ни поде надолу в поредица от завои и бързеи. Нивото на водата бе очевидно високо, а на много места водата беше извън коритото на реката.

Тук се виждаме аз, в ляво и отпред на лодката, а до мен е Митя от дясно.
Вече навлезнали в бързеите на реката, гремем усилено и пълен напред...
Преминавайки поредния бързей, преборили един от т.нар. "валяци" в реката
Борим се с едни от последните бързеи, преди да остигнем до крайната ни дестинация.
Всички много се забавлявахме и се ентусизаирахме за следващо ходене през май, дори определихме датата 16 като най-подходяща, именно след работната събота.

След като приключихме дву часовия маратон се отправихме към любимия ресторант в гр. Кресна, където сервират най-големите пилешки пържоли, които съм видял някога. Наредихме се на масата за 20 човека и започнахме поръчките, аз помагах на сервитьорката да сервира напитките и супите, за да може прегладнелите да утолят глада си и да бъдат спокойни и усмихмати.

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...