13 януари 2010

Адекватна реакция от страна на таксиметровите компании


По долу цитирам реакциите на двете таксиметрови компании, от които аз се оплаках, както до медиите, така и на моя блог. В новините на ТВ7 в четвъртък от 19:00 ч. ще има и репортаж по темата.

По казус 1 - такси "ОК Супертранс"

Уважаеми господин Ковачев,

Във връзка с Вашето оплакване за начислена такса повикване от стоянката на Аерогара - терминал 1, бих искала да Ви благодаря за сигнала и да Ви информирам за мерките, които незабавно предприехме. В офиса беше извикан шофьорът на такси със служебен номер 1174 - Димитър Христов и заради неправомерното начисляване на такса повикване му беше наложена парична санкция в размер на 100 лв.( ще Ви изпратя сканирано копие на глобата утре, защото водачът нямаше цялата сума в наличност ). Уверявам Ви, че винаги сме готови да съдействаме активно за разрешаването на възникналите проблеми в сферата на предлаганата от нас услуга.

Поздрави,

Надя Стоева
Специалист работа с клиенти
О`Кей Супертранс АД
София 1574
Ул.Боян Магесник № 1
Тел. 02/9706115; факс: 02/9733349

По казус 2 - такси "За едно евро"

Господин Ковачев,

Относно преживяната от Вас неприятната ситуация от 10.01.2010 г. с таксиметров автомобил на фирма "За едно евро" ООД, искам да Ви поднеса нашите най-искрени извинения. На водача на таксиметровият автомобил е прекратен едностранно договора и няма право да работи вече във фирмата, наложена му е парична санкция, а автомобилът е разлепен и изваден от лицензията на фирма "За едно евро" ООД.

Надявам се, че няма да останете с лоши чуства към фирмата ни и ще продължите да използвате услугите ни.

С уважение,
Валя Михайлова
Технически сътрудник
Публикуване на коментар