четвъртък, 21 януари 2010 г.

Годишна равносметка за 2009 г.

Поработихме си добре през 2009 г., но пътуванията за сметка на работата намаляха доста в сравнение с 2008 и годините преди това. Сумарно съм изминал малко на 30 000 км., което е с около 24 000 км. по-малко от 2008 г. и с 13 000 км. по-малко от 2007 г.

В таблицата се виждат различните направления, по които съм се придвижвал, като в периода май-септември нямам уикенд в Столицата, а към края на декември се заформи едно застояване 2-3 уикенда в София.



3 коментара:

Анонимен каза...

А в Брауншвайк какво прави?
Какво има там?
Според мен нищо.

Ogy Kovachev каза...

В Брауншвайк ме оставиха с кола и хванах влака до Стендал, от където леля ми ме взеха до Щайнфелд. :-)

kotseto каза...

Липсва един Total накрая ;)

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...