четвъртък, 25 септември 2008 г.

Концерта на Мадона в Будва

Отпътувахме късно вечерта за Черна гора, като маршрута ни мина през Сърбия и Черна гора. Снимки от концерта няма, но от пътуването има доста!

Разстоянието от София до Будва преминавайки през Копаоник, Нови Пазар, Подгорица, без да се налага да минаваме през Косово и Албания е около 750 км., което ни отне около 15 часа каране, заради планините и завоите, както и неприятния дъжд и нощното каране.

Пристигнехме няколко часа преди концерта, настанихме се във вилата и отидохме доста рано на входа на концерта, за да можем да сме сред челните редици. Първо Робин бе подгряваща изпълнителка, а след нея най-накрая се появи самата Мадона. Концерта бе страхотно шоу, изпълнено с много хореография и светлинни ефекти комбинирани с визия и звук от най-висок ранг. След концерта се прибрахме да поспим и да сме готови за обратното пътуване.

На сутринта времето бе много свежо и слънчево, всички ни хвана яд, защо не сме планирали поне още една нощувка. Отидохме до Котор, минавайки по крайбрежието, където се откриваха страхотни планински гледки. Прибирането ни отне по-малко време защото минахме по към Белград, покрай р. Лим и не се наложи да изкачваме на високите планини на Черна гора и Сърбия. В София стигнахме към 10:00 ч.

Оги в действие
Един приятен миг, в който слънцето пробива облаците
Стария град в Котор и крепостта над него
Марината в Котор
В очакване на Мадона с Ваня и Деси
На балкона на вилата в Будва с гледка към Адриатическия простор
Видео от концерта

Снимки от пътуването има тук и тук.