събота, 8 декември 2007 г.

Студентски празник в Ликьор

След разколебаването на Стефан трябваше да преразгледам плановете си и почти бях заспал, когато Светльо ми се обади и хайде тръгнахме към Бара с опция да посетим и Ликьор. В бара бяхме към 23:55 ч. и се оказа всъщност, че има вход 10 лева и трябва да имаш познат вътре. Добре че Марина беше вътре, а на входа беше Иван - управителя. Викам му: "Ванка бе ние не сме студенти вече, тия членски карти за какво са ни", а той ми вика "на жена ми си съм платил 40 лв. куверт Оги". Влезнах само да видя какво е положението и нямаше никакви хора, само Марина се зарадва като се видяхме и поприказвахме малко отвън и със Светльо решихме да ходим към Ликьор. Там 10 лв. вход, 5 лв. за едно мартини и ретро музика от 90те. Добре че бяха Краси, Пешо, Марто и Венци та се събрахме и откарахме до към 4:00 ч. Хайде на такси от Орлов мост към вкъщи и така. Поредният скучен масов празник. За това не обичам организираните, а спонтанните прояви!

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...