петък, 16 ноември 2007 г.

Първа инвестиционна банка - не се препоръчва за хора със слаби нерви

Наложи ми се да блокирам банковата картаа на Горица и Витан, защото се загуби. Горица ми звъни на пожар и бързо да съм блокирал картите. Първо тя ми искаше телефонен номер на банката и както му е реда отварям им сайта и очаквам да го видя веднага. Но какво се оказва: след няколко минути ровене попадам на някакви номера от типа 0800 ххх хххх, давам ги на Горица да звъни, след 2 минути пак ми звъни и се оказа, че тезиномера са само за БТК, което не е оказано никъде и когато човек е на улицата, какво ти БТК.

Айде аз ще ги блокирам... Набирам първия номер - заето, набирам втория номер - свободно и никой не го дига... и аз се вбесих. Пак се разрових по сайта им и едва намери клоновата им мрежа и некви други 7-8 телефона за "спешни" обаждания. Един по един ги минах всичките и се оказа че нието един не е достъпен - или зает или свободно, но никой не дигна. Айде сега търсиме клоновете и техни телефонни номера. Попаднах на клон Централа и на телефона веднага дигнаха но при еланието ми да блокирам карта отново ми дадоха номер за връзка, който вече бях пробвал, дадоха ми и мобилен, койо съюо пробвах, но уви, свободноооооо. Нервите ми не издържаха и пак се обадих в клон Централа. Разказах им играта... накрая ми дадоха правилното направление и успях да блокирам картите!!! След 40 минути!!!

Моята препоръка е: бягайте далече от ПИБ!!!

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...