сряда, 21 ноември 2007 г.

Уволнение от армията...ДНЕС!

Днес бях привикан в 10:00 ч. във военното окръжие в кв. Изток да представя снимка. Нямаше други искания в поканата. Отивам в уговорения час и г-н началника на отдела ме посрещна с: "Огнянчо, защо се покри бе мойто момче, вече навърши 27 и си мислиш че няма да те търсим?..." Аз отрекох да съм се покривал, защото не съм бил викан, че да се крия. "...Ами за такива като теб закона налага глоба от 1125 лева, където не са отслужили и са се покрили... ма като ти гледам семейното положение (разведени родители и др.)... ще почерпиш с една кутия бонбони и си готов..." Аз веднага приех предложението и взех едни бонбони за почерпка.

Бях препратен в Централното военно окръжие на ул. "Бенковски" 12 за да занеса снимка за издаване на военна книжка. След това се върнах в районното окръжие и заверих книжката и сега съм зачислен в запаса на РБългария. Междувременно положих и клетва. :-) Ето това се вика казарма за един ден!!!

1 коментар:

Анонимен каза...

lele taka da mi kaze niakoi shapkar... Napravo sha poluchi ot mene otgovor da si trae pa neka se probva da globiava.

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...