неделя, 18 ноември 2007 г.

Рожден ден на Мариана Пенева

Уговорката за начало на партито бе лед 20:00 ч. в Бар на края на вселената. Тъй като предния ден бях на Банско, реших да се пошегувам с Мариана и казах, че няма да мога да се върна и се извиних и си изключих телефона. Очаквах тя да се ядоса, нарочно закъснях и се появих изведнъж към 21:40 ч., когато Марина ме засече на входа на бара и ми каза, че Мариана е бясна. Аз много се зарадвах. Мариана почти ми беше се разсърдила, но щом се появих тя поомекна и се зарадва доста.

Хората си седяха и си пиеха тихичко, сякаш чакаха да дойде Папата, че да се размърдат. Тъй като нямаше места за сядане аз си стоях прав, скоро дойде и Стефан, Венци дойде минути след като аз влезнах, Светльо се появи както винаги доста по-късно заедно с Жужи.

Аз не я познавах Жужи, но Светльо ми бе говорил преди за нея, та се запознахме и се почнахме с водка Зелена ябълка, 1...2...3...хайде още една бутилка и се оформи сериозно парти, независимо, че в началото нещата изглеждаха скромно.

В началото...скромно

Ето ни с рожденичката

Марина, аз и Светльо

Аз и Жужи

Аз и Светльо

Марина, аз, Марина и Роза :-)

Жужи, Светльо, аз и Марина

Повече снимки в албумите на Мариана и Марина - албум едно и две

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...