събота, 17 ноември 2007 г.

На ски до х. Алеко

След ранно прибиране от Банско, именно заради желанието ми да се кача на ски днес, реших да отида директно до баща ми, да си взема колелото, да се преоблека в къщи и да ходим на Алеко. Баща ми обаче беше по- хитър и реши да ми даде дрехи и директно да ходим към планината. Сложих некви дрешки, едни огромни обувки и айде нагоре. Качихме се на некъв Голф до долната станция на лифт Драгалевци - Бай Кръстьо - Голи връх. Там доста настоявах и обух на баща ми обувките за телемарк ски и тръгнах лека полека по пътеката към Алеко. Снега беше доста мокър и тежък, но аз настоявах да се почне от някъде с карането. Стигнахме почти до х.Алеко и се пусна една гадна мъгла. На Алеко хапнахме кебапчета, кюфтета и салати, свършихме малко работа на кафето при Петко и тръгнахме обратно към лифта. Кабинката не работеше поради профилактика. В София мъглата беше още по гадна.

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...