сряда, 19 септември 2007 г.

"Аквапартньор" ЕООД на 7 години

Бях поканен най-учтиво от бившия ми шеф, г-н Паскалев, на годишнината от създаването на фирмата, в която работех до май 2006 г. Коктейлът се проведе в зала "Триадица" на Гранд-хотел "София". Обстановката бе празнична, аз пристигнах точно на време - за откриването на партито. За мой късмет с влизането си в залата попаднах на 3-мата холандци, с които фирмата работи по няколко проекта в България. И тъй като преди винаги съм им бил в помощ с превода и ги гледам как стоят изолирани, се примъкнах към тях и им превеждах докато бившият ми шеф - г-н Паскалев изнесе кратка реч, направи представяне на минали и настоящи проекти и преди да кажем "Наздраве" имаше изпълнение на няколко музикални композиции на дует от две девойки - цигулка и виолончело.

Ето ме с холандците и г-н Харизанов най-вляво

Г-н Паскалев говори, а аз превеждам ли превеждам. Холандците са наострили уши

Чудесният дует цигулка и виолончело на двете девойки

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...