понеделник, 17 септември 2007 г.

322 км. до Троян и Тетевен

Днес инцидентно ме пратиха да се "разходя" до Троянския и Тетевенския Балкан във връзка с регистрацията за местните избори. Минах по магистралата, първо през Троян. Там поразгледах центъра, защото бях спрял колата по-вначалото. Както се очаква общината се намира в центъра на площада. Свърших бързо възложената ми работа и поседнах на една сенчеста пейка на площада за да си хапна обяда, който си носех от вкъщи. Толкова беше спокойно, а слънцето си напичаше приятно.

След като хапнах бързо се отправих към гр. Тетевен. Минах по пътя за Шипково и Рибарица, след 50 км. се озовах на центъра в гр. Тетевен. Този път намерих място за колата по близо до централния площад. Преди да влезна в сградата на общината минах през Музеят, в който си сложих 28ми пореден печат в колекцията от печати на 100-те национални туристически обекта на България. В София се прибрах около 18:30 ч.

Площада и сградата на община Троян

Еееех времена - Троян 088

И тук времето е спряло - модерни телекомуникационни решения за вашия град...и телеграф има даже!

Музеят в гр. Тетевен

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...