неделя, 3 юни 2007 г.

Айде на моретоооо

Днес след 3ч. сън, което е недостатъчно, незнайно как не съм си чул алармата и съм изпуснал първия влак за Бургас, но това ми бе от полза, че успях да си дооправя багажа... Нарамих 2 раници и колелото и се отправих към гара Подуяне, слава богу навреме купих билети за мен и колелото (2 лева). Качих го в товарния вагон, намерих си място в едно купе и половината време до Бургас подремах, с един пич си разменяхме малко МР3ки и в 14:25 ч. пристигнах на жп гара Бургас. С Мая се уговорихме да я потърся като стигна да дойде да ме вземе, но аз се оправих самичък и я изненадах на вратата у тях.

Тя докато се оправяше, къпеше и т.н. аз хапнах малко и взех та и измих пълна мивка с чинии и чаши, а тя после ми се накара малко, че съм мил. Излезнахме да закараме колата да измием и да се почисти вътре от голямата мръсотия, после се разходихме покрай морето, хапнахме сладолед, пихме по 2 бири и колата беше готова. Вечерта хапнахме от най-добрите дюнери на Бургас и Мая ме закара на автобуса за Приморско. Колелото остана Мая да го докара с колата.

Бургаския плаж

Сърфисти на плажа

Това е най-високия комин в България

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...