събота, 2 юни 2007 г.

Среща на класа по повод 8 години от дипломирането

След работен съботен ден, се прибрах до вкъщи да се подготвя за пътуването, което ми предстои в ранната сутрин на неделя, подготвих колелото, смазах го и го почистих, изкъпах се и тръгнах към бара на края на вселената, където бях организирал 15 места за среща на класа ни по повод 8 г. от дипломирането ни.

На срещата присъстваха всички, с изключение на тези които са в чужбина, несериозните и възпрепятстваните поради други ангажименти.

Интересен момент от сбирката бе един албум със снимки от годините в гимназията ни. Всеки се усмихваше при допира със спомените от годините на нашето средно образование.

Някои хора бяха уморени, други ги очакваха семейни ангажименти, трети им се пиеше и танцуваше още, а някои се изнесоха "по пантофи".

Аз имах намерение да си тръгна по-рано, предвид ранното ми ставане в неделя, но така или иначе си тръгнах около 2:40 ч.

Предстоеше ми оправяне на последния багаж за пътуването.

1 коментар:

Анонимен каза...

OMG
Всеки се усмихваше при допира със спомените от годините на нашето средно образование.

Velichka ako cheteshe shteshe da byde gorda s tozi pisatelski talant ahaha..

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...