петък, 6 април 2007 г.

Ретро парти...оооОООооо...четвъртък вечер в...

Тоя четвъртък, не кой да е, велики четвъртък, пак не се размина без да уважим традицията за ходене на ретро парти. След спокоен работен ден, малко ходене извън офиса, отскочих и до Технополис, че взех и на майка ми готварска печка купих (типично в мой стил - импулсивна покупка) и доста натрупана умора от предния ден, се прибрах около 19-30ч. за да монтирам печката. 45 минути работа и готово - новата печка е в пълна бойна готовност. Вече се бях разубедил да излизам вечерта, Ива ме навиваше, Стефан ме навиваше и айде, че се навих. Фанах едно такси и се смъкнах до центъра и айде в бара. На Светльо му бех ангажирал 4 места, а той несериозника закъснял и работата пропаднала. Казах му, че вече такива резервации за него няма да има. И Стефан нещо се бе успал, ма го подсетих, междувременно се обади Ива и айде да хоим в Алкохол, в 0:30ч. бяхме там! И Стефан се включи и кво стана, пак 2ч. Ира се оказа, че решила за пореден път да прави внезапни проверки на Стефан и се появи изневиделица в Алкохол. Аз тогава се бях скапал вече и си фанах бакшиш и айде в къщи!

Няма коментари:

Темаскал в Стара планина - защо не?!

Преди 2-3 седмици получавам обаждане от неизвестен номер: Здрасти, Оги, попадна ми страницата Wander Ogy | BG Traveler , много пътешестваш, ...